lørdag 14. august 2010

Ting jeg har lært siden jeg flyttet hjemmefra...

- Alle små øyeblikk skal sees, fanges, og oppleves, før man kan rusle videre.
- Ordet "bør" skulle vært bannlyst.
- Flink-pike-syndromet sammen med Janteloven er en farlig og destruktiv kombinasjon.
- Fuglekvitter er vakkert døgnet rundt, men ekstra om morgenen. Da minner det meg på at det var verdt å stå opp tidlig likevel.
- Suksess er noe man må skape i hodet sitt, før det kan ta form rundt en.
- Livet blir vakrere enn noen gang når du innser at du faktisk befinner deg midt i det.
- Undertrykker man noe, noe som helst, kommer det ut som det tidobbelte en annen gang. Deal with it now.
- Hver gang du tror at nå klarer du ikke mer, så tar du feil. Dette har du sagt før. Sier du det igjen nå, betyr det at du overlevde sist.
- Det er mye mer mellom himmel og jord enn jeg trodde.
- Jeg er så mye sterkere enn jeg trodde, og tåler en helvetes mye dritt.
- Spontan lykkefølelse er en gave, og må tas vare på hver gang man får den!
- Alle rundt deg har issues, de bare sier det ikke høyt før du nevner dine. Du er aldri alene.
- Når noen rundt deg prøver å isolere seg og har det kjipt, hjelper man til med å dra dem ut av dritten igjen. Små hvilepauser er greit, å legge seg ned for å dø har aldri hjulpet noen.
- Sukker fucker med folk og de aner det ikke selv.
- Jeg bor på 8,2 kvm og er lykkelig for første gang på lenge.
- Mamma har stort sett hatt rett i alt hun noen gang har sagt. Det er sant at mammaer ofte vet best. Vi småjenter må bare lære på den harde måten at de faktisk har vært småjenter de også. Og vokst opp.
- Aldri slutt å se deg rundt. Det er alltid noe du ikke har fått med deg.
- Du kommer ikke til å finne ekte kjærlighet før du elsker deg selv.
- Det kommer alltid en ny gutt. Alltid. Om man bare kunne huske på det der og da.
- Hvis noen forlater deg eller ikke vil ha deg - hvorfor fortsetter man å bruke energi på dem? Et av livets store mysterier. Vi er verdt mer.
- Softis er best i beger, med sjokolade/jordbærstrø.
- Alle kunne trengt en kinesiolog i livet sitt.
- Søvn er undervurdert. Nok søvn kan utrette mirakler. Bokstavelig talt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar