mandag 23. august 2010

Et hode fullt av luft

Jeg holdt egentlig på å skrive et seriøst, ordentlig, og langt innlegg om Moods of Norway-visningen på fredag. Jeg begynte til og med på TO innlegg. Men så kom helgen og tok meg, her sitter jeg da. Føler kanskje at akkurat det temaet er LITT oppbrukt nå? Jeg mener, det er jo bare SÅ forrige uke. Omg. Merker dere at jeg bruker SKIKKELIG mange store bokstaver på upassende steder? Jeg er glad i å understreke ting, spesielt mine egne meninger. Men understreking er bare SÅ november 2009. Så jeg caps-locker i stedet! Mye bedre.

Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal skrive her. Hodet mitt er tomt som en...et eller annet tomt. Så tomt er det at jeg ikke kommer på hva annet som er tomt en gang. Jeg har fått meg ekstrajobb, "redigerer" all skriften som finnes på nettbutikken til venninnen min. Den linker jeg ikke til her, for den skal bli ny! Jihu. Så når den kommer ut av skapet i ny drakt, så skal jeg linke til den. Jeg reklamerer så masse for den i virkeligheten likevel. Og så er ikke heg en bloggkjendis heller, så det er ikke sånn at alle i Norge leser den heller.

Nå ser jeg på en serie som heter "Being Human", den er faktisk ganske kul. Og den har en kjekk mann i en av hovedrollene. Bonus! Men seriøst, den er både morsom, alvorlig, og hovedrolleinnehaverne har alle sine problemer. En er varulv, en er et spøkelse, og sistemann er vampyr. Og så bor de i kollektiv sammen. Makes sense.

Jeg klarer ikke skrive noe skikkelig seriøst her, alt blir bare tull. Men jeg kan jo nevne at jeg spiser en thailandsk dessert akkurat nå! Laget av søtt rismel, kokosmasse og pittelitt sukker. Litt geleaktig utenpå, og søtt inni. Kjempegodt! Den selger de på innvandrersjappen i Brugata :-)
Annet jeg kjøpte der var reddiker, søt basilikum, spirer, kaktusfrukt og druer. Var også innom en sjappe ved siden av Bollywoodsjappen ved siden av Stargate. Eller i mellom de to faktisk. Der holder en pakistansk dude til og selger konditor-aktige varer som ser skikkelig digg ut. Masse ruller, boller, kaker osv. Jeg tok sjansen  på 3 (!) forskjellige ting, jeg vet ikke hva noe av det er for noe. Men det så digg ut.
"Hva er dette? Er det godt?"
"Ja det er bra. Søtt og godt!"
"Okei, jeg tar to sånne, to sånne og to sånne."

I'm so crazy, I know. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar